Morning has broooooookeeeeeen!

2010-04-17 @ 12:07:22
Good morning ladies and gentlemen!



Pigg som en igelkott är jag uppe på språng! Klockan ringde kl 10.30 (vill ju inte riskera att försova mig liksom haha) så då ilade jag upp, fast ja va dyngtrött. Käkat frukost i lugn o ro - kan va nåt v de lyxigaste man kan göra faktiskt. Bara sitta o njuta och veta att man har TID på sig. Lovely! Hoppade in i duschen. Kommit på att jag duschar rätt mycket, men ja älskar det. Vatten och jag alltså, om jag fick välja va jag fick bli i mitt nästa liv skulle det definitivt bli en havssköldpadda (stora, lever i hundra år om inte mer, plus att ingen vill fånga mig och äta mig till lunch). Skulle även kunna tänka mig att bli en sjöjungfru, men det känns lite knepigare på alla sätt och vis. Ja, jag och vatten, som sagt.

Nu har jag precis packat klart min lilla väska - ska ju bada på badhuset idag med el niño och direkt efter jobbet bär det av för lite mys inne i huvudstaden :) orkar inte åka hem emellanåt, tar så mkt tid. Precis tankat över Apocalypto på USB-minnet också, den filmen kan man inte se för många gånger. Så grymt bra. Så den blir de nog ikväll, yeey! :)

Fixa iordning sig de sista innan man drar iväg då. Nåt som är väldigt positivt med sommar, sol och en snygg bränna i fejset är att man kan skippa allt smink! Inte för att jag direkt överkonsumerar annars, men ändå. Nu behöver man bara ögonbrynspenn och lite mascara så är de klart liksom, hur nice är inte det? Det är iprincip det jag alltid använder annars, pennan och mascaran. De är prion,då ser man ut som folk igen. Grymt nöjd att man inte har så mkt att dölja med massa annat skit, inte bra för hyn alltså!



Årets snyggaste bild på mig, don´t you think? HAHA! :)

ar fortfarande inte hittat min dammsugarladdare. Det börjar märkas här hemma kan jag lova :S Skit, måste hitta den. Så typiskt mig att tappa bort den enda grejen liksom, alla andra fula tillbehör som man aldrig använder, ja dom finns såklart kvar. Men själva laddaren? Spårlöst försvunnen. Måste alltså köpa en ny laddare, och frågan är om det ens finns. Borde de väl ändå göra? Kan ju inte sälja en trådlös dammsugare utan att de finns extra laddare att köpa...? Hm.. Gotta check it out!

Nu drar jag! Ha en fin helg babes! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0