Svartmyror och trampatasker

2010-04-13 @ 23:09:00
Usch va jag är dålig på att uppdatera nuförtiden alltså. Ändring Miss Johansson! :)

De senaste dagarna har varit... hm... intensiva, kan man väl kalla det. Mycket som pågår i livet och runtomkring mig. Vet knappt vart jag ska börja..

Har jobbat en hel del. Blir så nu och kommer fortsätta så i några veckor framöver, då det kommer bli riktigt intensivt. Men det är det väl värt om man ska klara sig själv. Är väldigt tveksam hur det kommer gå ihop med lön och räkningar här nu i slutet av april, om jag kommer få ihop till allt, men det återstår att se. Annars vette tusan vad som händer alltså, men det löser sig väl, även om man aldrig kan vara helt säker.

I helgen hände nåt kul. Eller iof kanske inte i efterhand, men ändå haha. Man är ju så dum alltså! haha :) Jag, Tina och Em åkte in till Stockholm på fredagen. Dom hade lite ärenden och jag hakade på typ haha. Vi drog hem till några kompisar där och chillade, gjorde smoothie typ. Sen lekte vi en lek. Haha. En kortlek som gick ut på att blåsa upp ansiktet när man samlat ihop 4 lika kort, och den som blev sist med att blåsa upp ansiktet den fick ett straff som vi förutbestämt. Att slå på armen. Inget hårt egentligen, men ändå. Många bäckar små säger man ju ahha. Kan ju säga att min arm just nu går i Färjestads tecken ahha, dvs lila, gul och grön. :)



Haha. Dena bild är ändå tagen för tre dagar sen ungefär, nu ser den tusen gånger värre ut haha :) Men äh, va gör väl de. De va kul och som sagt, den som ger sig in i leken får leken tåla, right? Haha. Va gör väl det att jag inte kan ligga på den sidan när jag sover, att jag inte kan ha t-shirt på mig på ungefär tre veckor framöver nu? Inte ett jota, haha :) Äh, de går ju ööööööööö......

...ööööööööver till nåt helt annat! Mitt i elände o annat har det varit ett par riiiktigt nice dagar här uppe! Grymt soligt o varmt o underbart! Aaah, våren är på G nu, på riktigt, o jädrar om de komemr snö igen nu alltså. Dåååå.... ! Suttit ute o solat i linne (i lä då) och haft de allmänt gott! Njuter som tusan alltså! Har även varit en del med Tina o Em på senaste, tråkigheter som händer i livet och där man behöver alla ens närmaste vänner tillhands. Har vart några jobbiga dagar för alla iblandade, men man får ändå försöka se positivt. Allt händer för en orsak, eller? Men ni vet mina vänner (jag vet att ni läser här) att jag alltid finns där för er, inga undantag! Även om det är mitt i natten, även om ni vaknar och är törstiga men inte orkar gå ur sängen, då finns jag där för er. Aldrig skulle jag lämna er, speciellt inte i en sån här situation. Forever and for always i mitt hjärta mina underbara änglar. Älskar er över allt annat och det skär i mig att se någon av er sårade och må dåligt. ALLTID komemr jag finnas där för er. ♥



Hehe, idag har jag faktiskt varit lite elak. Jag har mördat. Myror. Jag fick världens invasion av svartmyror i mitt badrum (iiih) o jag avskyr de små krypen! Tillslut pallade jag inte mer, de blev en för mycket helt enkelt, så jag hämtade sprayen och duschade dem rejält. De som försökte komma undan trampade jag på. Ok, kanske inte jättesnällt emn jag anser att det var det mest humana jag kunde göra. Snabbt och smärtfritt liksom. Nu hoppas jag att de inte kommer tillbaka. Mitt i allt har jag även råkat slarva bort min dammsugarladdare, så de är ju lyckat. Nu kan ja inte dammsuga här hemma. Tror att den blev kvar i Växjö nånstans, så ja får väl köpa en ny helt enkelt. pust. Alltid något, känner ni igen det eller? haha.

Hm. De va nåt mer ja tänkte på, men nu är de som bortblåst. Men aja, jag återkomemr väl! Don´t go anywhere, mmkaaaay? :)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0