Summerlovin´

2010-04-27 @ 13:19:24
Tjenixen mina muppar!

Wohoo! Kan inte komma över att jag är på så sjukt bra humör nuförtiden! Det är verkligen underbart, efter alla dagar, veckor, månader på botten är jag äntligen på väg upp igen, inte riktigt på toppen, men vänta ni bara ska ni få se, a new time has come for me! :) Wiiie!


På vägen hem fick jag syn på massa såna här.
Anemone Nemorosa.
Tur att man är så bildad ;)

Efter jobbet i söndags åkte ja på en visit till Jocke i Sthlm för att våldgästa honom lite! Käkade god mat o kollade film! Blev en del omhändertagande också, snäll som man är, för han blev sjuk. Men va gör man inte liksom :) Handlade mat åt honom o grejer o pysslade om, det som jag är så bra på :)

Idag är jag måttligt seg, om än glad :) Solen skiner o det är ju helt galet underbart väder ute, är sommaren verkligen på väg nu? På riktigt? I hope so! Funderade på om jag skulle dra på en klänning idag, självklart med strumpisar och kofta till, men ändå.. Njaa vet inte, även om alla andra i Sverige går klädda så efter endast en dag i sol, så vettekatten om jag borde göra det alltså, känner inte riktigt för att bli sjuk igen. De kan ju hända att de slår om, bara sådär, igen. Mmmm, får fundera lite till :) Ingen panik ju!

Ska strax iväg o jobba några timmar och ikväll ska jag möta upp Tina o Freddie och vi ska ev gå på bio! Shit, de va inte igår man va på bio alltså, så de ska bli kul! Va ju planer på att man skulle på bio igår, men så blev det inte. Shit happens! men lika glad är jag för det, men gladast är nog... eh, plånboken? :)


På med brillsen, av med tjocka jackor och halsdukar och ut o njuuuut med er! :)


So long! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0