Shubidoapatadabilopido!

2010-04-25 @ 11:21:04
Wohoo vilket strålande humör jag är på idag! AJ KAANT BÄLIIV ITT! ;)

Vaknade upp för en timme sen, tagit en go dusch, käkat fruksot och snart bär det av till jobbet! är egentligen huuur trött som helst men jag ser så sjukt mkt fram emot att jobba på Ur&Penn - roligaste jobbet ever för er som inte vet - så de ska bli great ändå! Är så sporrad just nu :) Yeey! 

Efter jobbet ska ja dra till Jocke i Stockholm o hälsa på en sväng! Va ett tag sen nu! Nice price! Vi ska käka pizza har vi bestämt - hur länge sen var det inte man käkade pizza? Ja, inte igår iallafall. Mmmm!

Tänkte slänga in en snabb bild med så ni får en daglig dos av Sofia hahah, men jag var tydligen inte vidare fotogenisk idag så ni får nöja er med en lite äldre bild! Vad är inte bättre än en bild med klssisk sommar för mig - nämligen massa bad :) Wiiie längtar till första doppet, när nu det blir!


Snart är de dags!! Beach 2010 - jag är inte ready! HAHA :)


Oj, nu går ju bussen strax, dags o kuta. Hatar att bussarna bara går en gång i halvtimmen på söndagar, grrrr.... :) Ha en finfin dag alla! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0