She goes all the way

2010-04-22 @ 20:48:04

She Goes All The Way - Rascal Flatts



Tjillevippen!

Vilken dag! Eller, har inte gjort så mkt egentligen, men de timmarna med ungarna fick mig att falla handlöst! Dom måste vart inne i nån period båda två för F*N va dom skrek o härjade! Riktiga trots-monster haha! Smällde i alla dörrar o skåp dom kunde hitta, slängde ner gosedjuren i toaletten osv osv. Pust! De värsta är att jag vet att dom skriker (många gånger) för att få ren uppmärksamhet, o de är ju svårt att låta bli att inte bry sig när öronen sprängs sönder ungefär! Dilemma! Haha, men de gör inget, dom är lika söta ändå :)

Nu är jag hemma och har tagit en lång fin dusch. Sjukt skönt - ni vet ju vilken vattenmänniska jag är :) Ska ta o göra nåt o äta strax o sen ska ja bara softa framför en film eller nåt innan jag somnar in för kvällen. Imorgon har jag en hel del för mig. Ska bland annat ta tag i den här IKEA-turen. Måste fixa ben till min säng nu, ryggen blir ju helt sne om man fortsätter såhär. Ska även se om jag hittar till elgiganten därute så ja kan köpa en ny laddare. Betala räkningar ska man göra med - roligaste på hela månaden wihoo! ;) Sen på kvällen får jag besök o vi ska ut o käka o sen på bio! Nice!

De va de, har inget mer vettigt att säga just nu! Ciao sålänge!

_____________________________

UPDATE
Kina - Det är Ted Gärdestad som sjöng Satellit och de andra låtarna jag nämnde, inte Ledin :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0