Insane in the membrane! Insane, got no brain!

2010-04-21 @ 12:45:47
Åh mina vänner. Ännu en olycksdrabbad dag för mänskligheten. Eller inte, men ändå. JAG har iaf inte sovit bra på hela natten, legat och våndats i smärtor av den förbannade migränen som smyger sig på titt som tätt! Blir tokig snart, på allvar! Trycker mot tinningarna och pannan, gör ont i ögonen och jag kan inte se ordentligt, de bara flackar liksom och minsta ljus ger mig krampliknande smärtor i ögonen. Hörseln ska vi inte tala om. Minsta lilla ljud låter som värsta bergsprängaren, höll på att kasta ut kylskåpet inatt för den lät så. Den låter ju egentligen inte nåt märkbart i vanliga fall. Sen har vi det här med illamåendet. Vill kräkas hela tiden, fast jag inte gör det. Jag frossar fast jag inte ens kan ha på mig täcket av värmen! Så sjukt alltså. Men nu, halv ett på dagen, känner jag att det äntligen börjar avta, så förhoppningsvis kan jag åka till jobbet sen till klockan fyra - vilktiga pengar för mig, varje hundralapp är viktig. Hemskt att man ska behöva känna så egentligen - att man inte kan va sjuk för att man då missar några hundra spänn. Men måste man så måste man.

Annas då? Jo. De är väl bra. Börjar bli lite väl dammigt här hemma - har ju ingen laddare till dammsugaren! Vad jag göra? Ja, no se säger jag. Kanske skulle smyga in till "värden" och sno (läs: låna) hans dammsugare när han är på jobbet hahaha... Näää, sånt gör inte jag, inte ens i kris. Får helt enkelt ta tummen ur snart och fixa en där laddaren. Så svårt är det ju inte, bara o åka ut till elgiganten o köpa en.. Får väl ta itu med det till veckan.

Har en helt gigantisk hög med kläder i fotänden av sängen också haha. Tvättade förra veckan och jag har ännu inte orkar vika ihop kläderna och lagt in dem i byrån. Haha, här har vi prioriteringar minsan :)


Sofia - Den osminkade sanningen. Allmänt sliten och i behov av en serious uppryckning!

Hörde btw att det börjat snöa på många ställen i landet! ALLVAR!? Det är ju för tusan slutet av april nu! ORKA! WHYYYYY?! Än så länge har det inte börjat här uppe iallafall, men ja säger då det, OM jag vaknar imorgon och det snöar... Åååååååh... Då är det krig! Grrr! Tänker INTE börja plocka fram snödojorna och vinterjackan igen, inte en chans alltså. Då tänker jag trotsa allting med att gå i kortbrallor och sandaler. Jaa, det tänker ja. Så de så! Hmh!

Nej. Tror jag ska ta mig en dusch så jag piggnar till lite. Älskar att duscha kallt, visste ni det? Alla tycker ja är galen, men ja tycker det är så sjukt gott! Men de är nog för att ja är så himla varmblod (kan gå i kortbyxor mitt i vintern utan problem) så de känns bara svalkande liksom. Dessutom kan de nog va bra att inte öka blodcirkulationen för mycket om jag nu ska bli av med migränen iår. 

På med lite ljuv R-F musik på låg volym så ska de nog bli bra.. Ciao.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0