Hey hey, I wanna be a rockstar!

2010-04-28 @ 12:31:01
Vet ni att jag har världens grymmaste bror? Mm, det har jag. Han är AWESOME!

Han har blivit upptäckt av ett band som heter Renegade Five som är på väg att bli väldigt stora (Grammynominerade förra året!), och i helgen var de på Fryshuset i Stockholm för att spela, och min bror Daniel sjöng! Allt klaffade på spelningen så nu är han deras nya sångare! Fatta va grymt! Daniel har alltid varit  otroligt musikalisk, det är nästan alla i vår familj, men Daniel speciellt. Tycker det är hur häftigt som helst att han får den här chansen, han förtjänar den så fett! Min duktiga bror, fan va stolt jag är ska du veta! Har precis laddat upp en ny playlist på spotify med alla Renegade Fives låtar, och nu väntar jag på det nya albumet där Daniel sjunger! Woohoo! :) Fan va ja önskar att jag kunde vart där och sett spelningen i helgen, men tyvärr kom jag ju inte ifrån på jobbet. Men det lär ju bli fler spelningar nu! Wii, Grattis, grattis och åter grattis i tusenfalt! Älskar dig min bror! Lycka till nu! Är världens stoltaste lillasyster! ♥





Min bror, The Rockstar ;)


Snart är det dags för jobb men innan ska jag till stan och träffa Tina o Freddie - Freddie och hans kusin Melker ska surfa i ån! Haha, jäkla galningar! :D Ska bli intressant att se!

Längtar till helgen! Då ska jag med Jocke och hans family ut till deras sommarställe ute i skärgården, ska bli riktigt kul! :) Valborg o allt ju, dock blir nog festandet VÄLDIGT begränsat. Valborg känns väldigt överskattat faktiskt. Visst, här i Uppsala är de ju världens drag pga alla studenter, men mer än så är de ju inte. Ska du in nånstans måste du ju ändå ha kårleg o orka skaffa de liksom. Är inte ens sugen för fem öre. Jaja, Min o Emelies gamla klasspingla Marielle ska hit upp på Valborg så henne hinenr man förhoppningsvis med att träffa en sväng iaf! Nice!

Nu ska jag get dressed o dra! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0