En ängel.

2010-04-09 @ 00:01:08

Hurraaa! Vilken bra dag det har varit! Gick upp vid halv åtta (faaan va trött jag var......! Går inte att beskriva, det ligger liksom inte i min natur att gå upp så tidigt..) duschade, käkade frulle och sen drog jag till Ur&Penn för min första dag där, här i Uppsala! Sjukt kul! Var ju över 1½ månad sen ja slutade på U&P i Växjö o ja va galet nervös att ja hade glömt bort allt o skulle göra bort mig totalt... nervös att bossen skulle stå o pejla in varenda move ja gjorde o kommentera.. Men de gick så bra så :) Fick så galet mcyket beröm att jag blev helt paff. Hon ställde mig lite mot väggen och frågade ut mig "Hur gör du när du ska göra det här+ o det där då+ o det här?" O jag gav henne exakt de svar hon ville ha :) Fan va nice :) Är så glad, va sjukt kul. Rätt impad av migsjälv :) Inte varje dag man är ny på jobbet och bossen lämnar hela butiken i dina händer halva dagen - det är tillit det och ett jävlarannamma bra intryck :) Heheh! Måste få skryta över migsjälv lite ibland ;) Gjorde dock bort mig en gång, så det jämnar väl ut sig hahah.. Men men, that´s life! :) Gav henne mitt s.k. "barn"-schema för aprilmånad och hon ska pyssla ihop lite timmar till mig i butiken. Skööööönt...

Jobbade iaf i butiken mellan 8.45 och 15.30, sen drog jag direkt ut till barnen och jobbade 16-19. :) Produktiv dag alltså! Var sjukt kul med ungarna idag också, tiden går så fort när dom är på bra humör o de är så fruktansvärt kul då! Dock är jag fortfarande sjukt irriterad över hela den här psykiskaktiga misshandeln dom utövar så jag får se hur länga till jag kan hålla käften.. Men har iaf bollat lite idéer idag med Rosse (the EX-boss :)) och hon har hjälpt mig lite på traven med vad jag borde göra. Så jag ska ta tag i detta i veckan som kommer, klarar inte av att gå o hålla inne med det här. Det är förjävligt att se det jag ser när jag är där ska ni veta. Usch ja. Stackare. Men tack Rosse, för hjälpen! AJ APPRISCHIÄJT ITT! :) Haha, hipp hipp med svenska för nybörjare fy fan va kul de är :) Måste ni kolla upp på YT om ni inte sett de :) Haha. Garvar!

Jahapp. Det är kanske förståeligt att jag slängde mig i sängen när jag kom hem, eller? Plockade fram mina vänner Ben och Jerry ur frusen där de legat nerfrysta ett tag, de va dags att återuppliva dom tyckte jag :) Men nu är dom döda igen, haha. Nej fy, jag är trött alltså :)

Imorgon bär det av till hufvudstaden med Tina o Em! Yeey! Dom ska göra lite ärenden och jag hakar på, och vi ska mysa hela dagen! Kvalitetstid med mina girls - el trio! Hoppas på fint väder, kanske man kan ta en fika i Kungsträdgården. Ååh, de vore mysigt. Kolla väderprognosen kanske! --------------------- vänta, sidan laddar ---------------- hm, stockholm ------------- Jaha. Mulet. Kallt. Möjligen regn. Där sprack den illusionen då! Jaja! Får väl hitta på nåt annat då!

På lördag gäller endast en sak - BAAAAARRRRRCCCCAAAAA!!!!! Wooohooo! El Clasico som man väntat i år o dar på känns de som, äntligen är det dags! Årets höjdpunkt, världens mest uppmärksammaste match! Jag har sagt det förut och jag sägerdet igen: INGENTING kan få mig att missa denna match, även om det bara är på TV. Om jag inte ser den hos någon, vilket jag troligtvis kommer göra ändå men, så skulle jag ge mig ut till en sportklubb, packad med världens farligaste real-huliganer (inte för att dom nog är så farliga men ändå) och se matchen. INGET kan få mig att missa den. Jag menar det, allvarligt alltså. Stjärnornas kväll och dom ska få all min uppmärksamhet :D  Ooooh, gonna be goood :) :) :)

Annars blir helgen lugn, och jag ska njuta för sen kommer jag inte ha en helt ledig helg april ut. Men de göööör inget, för jag är glad ändå :)

Jo just de, ja ska berätta en riktigt läskig sak. Alltså, jag tappade tusan andan, de va de värsta jag vart med om. Jag SVÄR att jag såg min pappa. ärligt. Det var de sjukaste! Jag slutade på U&p och sprang till bussen. På tavlan stode det att det var 2 min kvar tills bussen kom. Då kom en annan buss och körde fram. Inne i bussen såg jag en man som jag bara stirrade på. ärligt, han måste tyckt ja va dum i huvudet, för han kollade tillbaka, o sen bort, o sen tillbaka, o sen bort, o sen tilbaka, o sen bort igen.. men alltså. Han var en kopia av min pappa, som gick bort i cancer 2006. Han såg exakt ut som honom i ansiktet, samma sorts hår (när pappa hade hår alltså), samma färg, samma leende, gestikulerade likadant, ögonen.. åh, ögonen. Alltså, fan va rädd jag var. Helt häpen, hänförd, satt säkert och gapade eller nåt utan att ja tänkte på det. de va bara.. alltså de går inte beskriva. HELT SINNESSJUKT. Ja va helt knäckt hela källen sen när ja va på jobbet nr 2. Men nu har de börjat släppt lite, sjunka in så att säga. Men faan alltså... En riktig ängel, jag lovar. Åh, min papi.. ♥

Aah. Så kan de gå. Nu ska jag sova. In till stan tidigt imorgon haha, jag smarthuvudet glömde ju nycklarna från u&P i min tröjficka haha. Så måste in o lämna tillbaka dem innan lunch. Plus att jag ska skriva kontrakt då också. Nice. Vänder det nu tro? Let´s hope so!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0