Donkey cracks me up!

2010-04-01 @ 14:23:10
En av mina absoluta favoritfilmer, är Shrek-serien! Tycker den är så sjukt galet bra! Och med det menar  jag självfallet åsnan. Hahah, så underbart! Garvar ihjäl mig varenda gång! Så störtskön och SÅ SOFIA! Jag lovar, dom har lätt fått inspiration till åsnan från mig, jag lovar! Bästa klippet någonsin är ju när han sitter i vagnen (sista klippet) hahaha! Jag Dööör! Ha ha ha!  Underbart. Tänka va mycket enklare livet blir med ett enda litet leeden på läpparna :D Haha. Enjoy!


Älskar hans inställning alltså! hahah!



Hhaha, "you wanna hoooold her?? pleeease her?? Then you gotta, gotta try a little tenderneeeeess! hahah!!


Hahahaha... så sjukt grymt!! Viker mig av skratt! :D

Till dessa klipp går ja runt o svänger på rumpan till "I like big buts n I cannot lie" Hahah, underbart! :) Den som såg mig nu skulle bli generad :) men den bjuder ja på! :D Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0