Kiss and burn

2010-04-16 @ 22:54:56
Sjukt va galet fort tiden går! VART TAR DEN VÄGEN? Allvarligt?! det är ju över mitten av april nu! Va i hela friden liksom! Snart är det juli och mitt i sommarn, sen är de höst igen snabbt som tusan och innan vi vet ordet av är det kallt och jäkligt o fullt i snö igen.. Suck. Men men, man får ju njuta i nuet så mycket det går! Typ som jag idag, var ute i solen två timmar i morse, TVÅ GRIPANDE TIMMAR, och jag brände sönder hela bröstkorgen! Gudars alltså.. What to be, but sunburned. Ångest. Jaja. De kunde vart värre. Jag kunde ju bränt upp hela fejjan också, få fullt med brännblåsor tillexempel. Så jag får väl va glad att jag slapp det! :) Wihoo!


Sexigaste brännan ever, don´t you think? :) Haha, fy sjutton...

Arbetat som en häst idag! Not really, egentligen. Hämtade ungarna från dagiset idag när dom slutade, dom bråkade som vanligt o ville inte ta på sig sina kläder. när den ena ungen va klar o jag skulle klä den andra, ja då börjad den första klä av sig igen. Att man har tålamod alltså! Inte hjälpte det ju att dom hade 40 kilo kläder på sig heller - tjocktröja, munktröja, overall och mössa med fuskkrage (hål för ansiktet ni vet) - när det är 20 grader ute. Stackars ungar. Hem illa kvick iaf, duscha dem, mata dem, ut och leka (gunga och leta efter den där fördömda katten!) och sen in och leka lite till innan de va dags att gå hem. Jobbade över 1½ timme idag, wihoo, duktiga jag.

Imorgon är det också jobb, sugigt värre på en lördag, men o andra sidan - Em o Tina är out of town så att säga, och jag ska ändå tillbringa dagen på badhuset med 5åringen :) KUNDE JU VART VÄRRE haha :) Rätt soft faktiskt. Enda jobbiga är att man måste tvingas i sin bikini... Förut var de ok, för ungen badade inte då så man kunde gå dit med shorts o linne.. Men nu har han lärt sig tycka om vattnet (iof bra!) så nu måste jag hoppa i swimsuiten, gillas icke... Spec inte på Gottsunda simhall där badgästerna består av 100% muslimer och män på 40+. Inte för att jag har nåt emot muslimer, o inte helelr män på 40 bast, men de flesta av dem har ju ett visst sätt att se på en..... :S Gör mig lite illa till mods sådär.

Ikväll när jag kom hem har jag tagit det lugnt och sen lagat en great middag för en gångs skull. Blev en riktigt spicy kycklingwok! Jag älskar ju stark mat, men nu kanske jag tog i liiite för mkt. Men i magen kom den, nu återstår det att se när den kommer ut, hahahaha, nej skojja, fy va äckligt! :D haha! Nu återstår en dusch för att svalka mitt solbrända jag (varför ska det förresten klia som ett enda stort myggbett när man är solbränd?) och sen läsa lite i Breaking Dawn innan de är dags för bingen! Yeey!

Ciao hermanos y hermanas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0